Nieuwe media

Nieuwe media ontwikkelen we samen met onze netwerkpartners van Marketing48, zoals marketingadviseurs, vormgevers, gamebouwers en deskundigen uit de betreffende sector.

Websites

Heeft u een website nodig? Wij leveren het concept, de structuur en de tekst. Het programmeerwerk en de vormgeving laten we graag aan onze gespecialiseerde partners van Marketing48 over. Samen maken wij voor u een website die precies weergeeft, waar uw bedrijf of organisatie voor staat.

E-magazines

Hoe houdt u de aandacht vast van nieuwe generaties en de moderne consument? Hoe raakt en prikkelt u mensen in deze dynamische tijd van nieuwe media? Een e-magazine is daarvoor een prima middel, dat ook nog eens goed in de hedendaagse mediamix past. Het is een communicatiemiddel met uitstekende mogelijkheden op het gebied van klantenbinding en het werven van nieuwe leads.

U weet welke impact tekst in combinatie met bewegend beeld en geluid kan hebben en hoe muziek een bepaalde sfeer kan oproepen. In een e-magazine worden al deze ingrediënten verenigd om een boodschap over te brengen. Zo kan een e-magazine een stukje beleving toevoegen aan de online communicatiemix. Video’s, muziek, interviews, slideshows en animaties kunnen u helpen uw verhaal beter voor het voetlicht te brengen, op elk moment én op ieder scherm (pc, tablet, smartphone).

Samen met onze netwerkpartners uit Marketing48 kunnen wij e-magazines, én andere online publicaties, voor u realiseren.

Bedrijfsfilms

Bedrijfsfilms op uw website en op YouTube, commercials, voorlichtingsfilms, steeds meer organisaties en bedrijven maken er gebruik van. Het team van SterCommunicatie is u hierbij graag van dienst. Wij denken na over het concept, geven advies en schrijven het script / scenario. Wij zorgen ervoor dat u goed in beeld komt en uw boodschap duidelijk overkomt!

Serious gaming (apps)

Nieuwe media zoals serious gaming (apps) ontwikkelen we ook. Ze sluiten aan bij de reguliere communicatiemiddelen en werken daardoor versterkend op elkaar. Via serious games kunnen mensen op een leuke manier dingen leren. Uitgangspunt hierbij is dat de opgedane kennis ook echt blijft hangen. De fun factor van het spel werkt extra motiverend. Leren met behulp van serious gaming leidt tot kwaliteitsverbetering én tijd- en kostenbesparing voor uw organisatie.